Уроки історії, часові паралелі». У проведенні уроку були задіяні два класи – 10-ий та 11-ий. Згідно з типом уроку – «конгрес» – учні мали спочатку змогу виступати зі зверненням, наприклад, до учасників «палати історичних дослідників» – десятикласників.
Яскраво і нетрадиційно були подані історичні портрети політичних діячів першої половини ХХ століття, детально розглянуто причини поразки Української революції. А одинадцятикласники на правах представників «палати експертів» зробили історичний екскурс у недавнє минуле – розпад СРСР, народження сучасної незалежної України, політичні діячі та проблеми сьогодення.
Хоч урок був удвічі довший, ніж звичайно, для юних «конгресменів» це не стало на заваді. Жваво обговорювали вони тему творення держави, проводили паралелі і самостійно робили висновки.
Історія – це не застиглий у фресках, картинах і колонах час, це жива наука. Свою причетність до історії рідного краю засвідчили на відкритому засіданні члени історичнокраєзнавчого гуртка «Пошук».
Голова методоб’єднання учителів історії, дослідник-краєзнавець Григорій Погончик відзначив роботу учнів та їхнього керівника, подарував свою книгу для шкільного музею.
Практичний семінар у Шляховій – приклад творчої небайдужості у педагогічній праці.