Наказом передбачено нові вимоги щодо ведення Книги обліку доходів і витрат (далі – Книга), а саме фізичні особипідприємці у затвердженій формі Книги не проводять інвентаризацію залишків товарів на початок та кінець року. Також згідно з наказом не потрібно вести Книгу найманим особам, які перебувають у трудових відносинах із фізичними особамипідприємцями. Крім того, фізичним особам-підприємцям, за виключенням осіб, які обрали спрощену систему оподаткування, і фізичним особам, які провадять незалежну професійну діяльність (далі – самозайняті особи), надано право самостійного вибору ведення Книги в електронному або паперовому вигляді.
Записи у Книзі виконуються за підсумками робочого дня, протягом якого отримано дохід. Дані Книги заповнюються у гривнях з копійками та використовуються самозайнятою особою для заповнення податкової декларації про майновий стан і доходи.
Фізичні особи-підприємці відповідно до п.177.5 ст.177 Податкового кодексу України подають до територіального органу за основним місцем обліку податкову декларацію за результатами календарного року. Враховуючи, що така декларація за 2013 рік заповнюється на підставі даних Книг обліку доходів і витрат, які велись за формою, згідно зі старим наказом №1025, самозайнятим особам, які здійснювали протягом 2013 року облік доходів і витрат у Книзі відповідно до Наказу №1025, необхідно продовжити її ведення до закінчення 2013 року.
Інформацію та роз’яснення з приводу заповнення нової форми книги обліку доходів та витрат для підприємців-загальносистемників можна отримати в центрі обслуговування платників податків Бершадської ОДПІ