По-перше, громадянин звертається до сільської, селищної або міської ради з чотирма документами: заява, що він хоче отримати акт на приватизацію землі, акт на володіння земельною ділянкою; копія паспорту; копія документу, що підтверджує його ідентифікаційний код; копія підтвердження, що у громадянина є документи, які свідчать, що ця земельна ділянка його. Щодо останнього документу, то це може бути або витяг з рішення сільської, селищної або міської ради, або якщо такого рішення не приймалося, то можуть бути інші підтверджуючі документи, зокрема рішення колгоспів і навіть виписки із церковних книг. Кожне підтвердження того, що ця земля належить тій чи іншій особі, важливе, і з цими документами людина має йти до сільської, селищної і міської ради та передати ці документи спеціально уповноваженій особі, яку обов’язково будуть мати сільські, селищні і міські голови. Як тільки людина здала цей документ — з того моменту, а не з інших бюрократичних процедур, які від людини не залежать, іде відлік 30 днів.
Крім того, кожен громадянин, якому своєчасно не видадуть акт на земельне користування, матиме можливість зателефонувати на гарячу лінію Уряду: 8-800-507-30-90, яка працюватиме з понеділка по суботу з 8.00 до 21.00.
Про це повідомив депутат районної ради від БЮТ Петро Каук.