Fridge magnet wooden gears

Бути чи не бути вузькоколійці?

  • Подобається3Не подобається
  • 23 Вересня 2009 р

Вузькоколійка потрібна людям, переконаний начальник залізничної станці І.А. Місюрко, щоразу зустрічаючи черговий поїзд. Фото Сергія КІСИКА.

Читачів газети цікавить ситуація з вузькоколійкою «Гайворон-Рудниця». З цього приводу наш кореспондент зустрівся з начальником залізничних станцій «Бершадь», «Чечельник» і «Рудниця» Гайворонського залізничного об'єднання І.А. Місюрком. Відповіді на запитання пропонуємо увазі читачів.
– Іване Ананійовичу, читачам цікаво буде дізнатися про обсяги перевезень, які тепер виконує вузькоколійка і чи дійсно доцільно її утримувати.

– Насамперед відзначу, що поїзди по ній хоч і курсують лише по два на добу, а у базарні дні по чотири, пасажиропотік у нас чималий – до 80 пасажирів в середньому на день, на приміських маршрутах і до 20 на далеких. І це тільки по станції «Бершадь».
А ще ж є інші від Гайворона до Рудниці.
Щодо вантажоперевезень, то у нашій місцевості у них немає потреби, для цього функціонують вантажні станції «Генріхівка» і «Джулинка» на широкій колії, і вони з ними справляються. Перевантажувати ж вантажі їз широкої колії на вузьку надто затратно.
Але якщо возити тільки пасажирів, то вузькоколійка потрібна вкрай. Наприклад, за послуги таксі до станції «Рудниця» бершадчанам потрібно було б викласти з кишені до 180 гривень, а щоб доїхати до неї поїздом – тільки 4 гривни 85 копійок. Враховуючи це, наше керівництво, навіть незважаючи, що вузькоколіка нерентабельна, робить все, щоб залізницю не закривати.
– Звідкіля ж тоді чутки про закриття, та ще й найближчим часом? У даній ситуації легко позбутися щє й кадрів на ній?
– Справа в тому, що термін експлуатації пасажирських вагонів закінчується вже у травні наступного року. Але гайворонське керівництво вже домовилося про їх капітальний ремонт, і залізниця функціонуватиме далі.
Щодо стану самого господарства, то криза хоч і зачепила залізничників, його аж ніяк поки що не можна назвати незадовільним. Лише певні обставини заставили обмежити швидкість руху потягів.
Щодо кадрової проблеми, то у нас її не існує. У штаті – вісім чоловік, і ніхто навіть не думає розраховуватися. Понад три десятиліття, наприклад, трудиться начальником зміни П.Г. Кострич, до 40 років на такій же посаді Д.І. Божок. З молодшого покоління не так давно після закінчення навчального закладу поповнила колектив Л.В. Підгорна.
– Тож якою все-таки є найголовніша із проблем і що робиться для покращення обслуговування пасажирів?
– Насамперед, дається взнаки недостатнє фінансування галузі. Соромно зізнатися, але на залізничній станції «Бершадь» через це не діє навіть телефонний зв’язок, що створює неабиякі незручності. Тож тільки дякувати залишається пасажироперевізникам-автобусникам, які вишукують можливості і доставляють нам пасажирів. Та ще й розклад руху автобусів підлаштували під розклад руху поїздів.
Щодо нас, залізничників, то ми робимо все, що тільки можливо в даних умовах. Наприклад, виконано середній ремонт залізничного вокзалу.
Пасажирів обслуговують два касири – каса працює з 11 години дня до 19-ї. Квитки можна придбати у будь-який кінець країн СНД, здійснюємо попередній їх продаж.
Павло КУШПЕЛА.


Дивіться також в розділі  Актуально
» 15.06.2018 Під час літніх канікул неповнолітні потребують особливої уваги з боку дорослих. Аби відпочинок дітей був безпечним, щоб запобігти вчиненню ними і щодо них кримінальних та адміністративних правопорушень, працівники Бершадського відділу поліції...
» 15.06.2018 За останніх 10 років у лісових угіддях нашого держлісгоспу загинули майже всі ялинові насадження – до 55 га. Зафіксовано масове всихання граба на території Сумівського лісництва на площі 26 га., ясеня – в Ободівському лісництві на площі 2,8 га,...
» 15.06.2018 Відповідно до прийнятого Верховною Радою Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо посилення соціального захисту дітей та підтримки сімей з дітьми» від 26.01.2016 року, який регламентує функціонування патронатної...
» 01.04.2018 Туберкульоз представляє реальну небезпеку для дорослих і дітей. Це інфекційна хвороба пов’язана з проникненням в організм туберкульозних мікобактерій, які живуть у виділеннях людей, хворих туберкульозом (у мокротинні, сечі, калі й ін.), а також у...
» 01.04.2018 Як не загрузнути у смітті?
» 01.04.2018 Атопічний дерматит
» 01.04.2018 Ця підступна дисплазія
» 16.03.2018 Не знищуйте красу
» 16.03.2018 Водні ресурси: берегти і захищати
» 03.03.2018 Правила пожежної безпеки у побуті
Всі статті розділу Актуально »
Цікаві фото
3 фото   
<b>Випуск у медколеджі</b><br />2 березня 2011 року&nbsp; у Бершадському медичному коледжі відбувся 42 випуск&nbsp; фельдшерів.
11 фото   
<b>Зустріч з Анатолієм МАТВІЄНКОМ</b><br />3 травня в громадській приймальні Бершадського району було проведено прийом громадян з особистих питань народним...
7 фото   
<b>Запалення газу в Шумилові</b><br />2 лютого 2011 року у с Шумилів Бершадського району перебував голова Вінницької облдержадміністрації М.Джига.
6 фото   
<b>СТАВКИ</b><br />Виникло, ймовірно ще в Х/ІІ столітті. Назва походить від великої кількості підгрунтових вод, які весною стають ставками.
Всі фотогалереї »
Ми - пам’ятаємо - «Книга Пам’яті України» / Тернівка
Неживляк Василь Іванович (1923) 1923 р., українець, селянин. Мобілізований в 1941 р. Рядовий. Загинув 20.03.43.

З історії Бершаді
Успішне завершення відбудови та дальшого розвитку народного господарства трудящі Бершаді відзначили новими трудовими досягненнями. Великий обсяг капітальних робіт здійснено на спиртовому заводі, внаслідок чого підприємство перетворилося на комбінат. Крім спирту, тут почали виробляти кормові дріжджі й пиво. Під час реконструкції багато творчої видумки виявили кваліфіковані робітники —... Читати далі »



Останні новини
Може бути цікаво

Бути чи не бути вузькоколійці? - Актуальні теми сьогодення Бершадщини - www.bershad.ua
Користувачі OnLine: 
Бершадщина  | Форуми  | Сторінками історії  | Літературна Бершадь  | Фотогалереї  | Новини  | Довідники  | Визначні місця  | У нас в гостях!  | Прогноз погоди в Бершаді  | Телефонні довідники