– З дитинства, зі школи, з інституту я люблю вчитися, тому прагну, щоб навчання і для моїх учнів стало джерелом інтересу та духовного збагачення , – говорить Світлана Вікторівна.
Вона досконало володіє ефективними формами і методами організації навчальновиховного процесу. Під час викладання забезпечує високий рівень засвоєння учнями теоретичних знань та навчальних умінь, передбачених навчальною програмою, піклується про їх всебічний розвиток. Разом з тим виявляє вимогливість до учнів, яку поєднує із глибоким розумінням і повагою до них. Взаємовідносини з дітьми будує на основі доброзичливості та співпраці.
Щоб перші кроки не були важкими, щоб у дітей не пропало бажання вчитися, свої уроки Світлана Вікторівна проводить цікаво, у формі гри, казки із залученням аналітичного, критичного мислення.
Її учні мають добрий рівень знань та навчальних умінь, показують одні з кращих резуль - татів на шкільних та ра йонних предметних олімпіадах серед молодших класів. Особливу увагу приділяє учителька питанням вихованості учнів, зв’язку з батьківською громадськістю. Для цього систематично готує та проводить різні шкільні свята, де присутні батьки. Ця робота здружує дітей, привертає увагу батьків до життя класу, поліпшує мікроклімат у класному колективі.
У 2006 році Світлана Вікторівна була лауреатом районного конкурсу «Учитель року», а у 2011-му – переможцем і лауреатом обласного. Досвід її роботи використовують учителі школи, району.
«Чи щаслива – не знаю, та іншої долі – не хочу.
Лиш би кликав до школи щоранку дзвінок.
І дзвінким «Добрий день!» починався урок».
Галина САВЧУК, методист райметодкабінету відділу освіти РДА.