Fridge magnet wooden gears

«Гроші» їздять повз Україну

  • Подобається3Не подобається
  • 30 Вересня 2009 р

У своїй статті «Росіє, вперед!» Президент РФ Дмітрій Медведєв відверто зізнався, що його країна топчеться на місці й залишається сировинним придатком світової економіки.
А хіба Україна інакша? Не маючи такої кількості ресурсів, як Росія, ми набагато швидше доїдаємо залишки радянської спадщини. За кілька місяців до Медведєва, український політик Арсеній Яценюк без демагогічних викрутасів об’єктивно оцінив ситуацію в Україні: «Ми проїдали те, що нам залишили попередні покоління, але практично не створили нічого нового».
Він позначив і шляхи становлення України як передової держави: нова індустріалізація, відродження села на базі великотоварного виробництва, медицина й освіта і, безумовно, боєздатна армія. По суті, вектори Медведєва збігаються з програмою Яценюка. Але Арсеній Петрович йде далі. Він сформулював рішення проблем, спільних не лише для України і Росії, а й для всіх країн Східної Європи. І запропонував виробити нашим державам спільну концепцію розвитку чотирьох галузей: енергетики, транспорту і зв’язку, виробництва продовольства, а також високих технологій, літакобудування та космічної галузі.
Ясна річ, Україна по праву має стати не лише ініціатором, а й – якщо можна так сказати – головним інженером, «мозком» названих проектів.
А як же інакше? Взяти хоча б проблему євразійських транспортних коридорів «Схід-Захід». За двадцять років обсяг торгівлі між Європою та Азією збільшився в 6 разів. Але 99% вантажів транспортується морем!
Візьміть карту і подивіться на цей парадокс: маршрути з Південної Кореї чи Японії до Європи – 11 тисяч морських миль або від 34 до 45 днів шляху. А залізницею від станції Находка-Восточная до нашого Чопа – лише 13 з половиною днів! І це за нинішніх швидкостей і використання тільки Транссибірської магістралі. Але ж є ще й БАМ, що ледве дихає, і можливість спільними зусиллями східноєвропейських країн побудувати швидкісні ділянки на всьому шляху. Звичайно ж, там, де це можливо. Це злочин – не використовувати транзитні можливості нашої країни на повну потужність, адже це величезний прибуток!
А що ми натомість робимо? Китай – єдина держава, яка не зазнала збитків через кризу, – активно постачає в Європу і США різноманітну продукцію. Візьмімо карту: на цьому «торговому шляху» знову Україна.
Але наша сусідка Білорусь уже поспішила: у Бресті вже близько п’яти терміналів з пересипання вагонних візків (переведення вагонів на європейську вузькоколійку). А зовсім недавно було тільки два термінали!
Залишається тільки руками розвести... Або подумати – хто в Україні здатен створити глобальні проекти для країни, які нагодують нас ситніше, ніж подачки нинішньої влади.
Ігор ВАСИЛЬЧЕНКО

Дивіться також в розділі  Є така думка
» 15.06.2018 Я проживаю в Берізках-Бершадських. Досить часто зустрічаю в періодиці публікації жителів сіл, які стурбовані проблемою цін на сире молоко. Утримання корів у приватному господарстві – це питання виживання людей у селах. Свого часу дві корівки...
» 01.04.2018 Скільки пам’ятаю, наші депутати змінюють Конституцію «під себе». А простим людям від цього зовсім не краще. За роки незалежності кількість українців, які живуть за межею бідності, тільки зросла.
» 03.03.2018 Відгук на публікацію «Замітки з історії Бершаді» в газеті за 26 січня 2018 р.
» 19.01.2018 Непрості умови нашого сьогодення та війна на Донбасі з окупантом показово довели, що командир зобов’язаний приймати відповідні рішення, які інколи суперечать вимогам чинного законодавства, але забезпечують виконання бойового завдання, збереження...
» 12.01.2018 Слово про матір
» 22.12.2017 Основа життя – здоров’я
» 01.12.2017 Підстав для звинувачення лікаря немає
» 25.11.2017 Не перетворюймо свято у формальність
» 16.12.2016 Продаж землі – найстрашніше зло після кріпацтва
» 29.07.2016 Зберегти пам’ять про рідну людину
Всі статті розділу Є така думка »
Цікаві фото
14 фото   
<b>ШУМИЛІВ</b><br />
5 фото   
<b>Кубок з армспорту серед юнаків та дівчат</b><br />31 березня 2012 року в приміщені Будинку Культури с. Лісничого був проведений «КУБОК» з армспорту серед юнаків та...
3 фото   
<b>Голова Бершадської райдержадміністрації вивчає проблеми села</b><br />9 березня 2011 року голова райдержадміністрації Олександр Снігур відвідав одне з найвіддаленіших сіл району &ndash;...
2 фото   
<b>Презентація книги П. Маніленка "Сузір'я бершадських талантів"</b><br />Презентація літературно – мистецького альманаху «Сузір»я бершадських талантів», впорядкованого та виданого...
Всі фотогалереї »
Ми - пам’ятаємо - «Книга Пам’яті України» / Осіївка
Байда Максим Захарович (1923) 1923 р., українець, селянин. Мобілізований в 1941 р. Рядовий. Загинув 00.07.44.

З історії Бершаді
Горіла земля під ногами окупантів. Група К. О. Пустовойтова спалила на залізничній станції до тисячі тонн сіна, заготовленого для коней румунських військ, група В. М. Глущенка вивела з ладу 64 трактори, знищила понад 400 тонн пального, сховала 12 розібраних тракторів, які після приходу частин Червоної Армії полагодили. Читати далі »



Останні новини
Може бути цікаво

«Гроші» їздять повз Україну - Точка зору - www.bershad.ua
Користувачі OnLine: 
Бершадщина  | Форуми  | Сторінками історії  | Літературна Бершадь  | Фотогалереї  | Новини  | Довідники  | Визначні місця  | У нас в гостях!  | Прогноз погоди в Бершаді  | Телефонні довідники